Document Controller / Office Assistant

Jobomschrijving

Als Document Controller ben je verantwoordelijk voor het beheer van alle inkomende en uitgaande documentatie gedurende de hele projecttijdlijn. Je maakt deel uit van het projectteam en beheert alle documentatie volgens de specifieke projectdisciplines in een geïntegreerd documentbeheersysteem. Daarnaast zorg je voor de verdere automatisering en professionalisering van documentbeheer binnen onze organisatie.

Als Office Assistant zal je ingezet worden in administratieve taken gelinkt aan onder meer Marketing, Finance, HR en Business Development en fungeer je als backup van de collega aan het onthaal.

Vereiste kwalificatie

  • Je hebt een Bachelor in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Enkele jaren ervaring als document controller of een vergelijkbare functie, bij voorkeur in de engineering sector, is een pluspunt

Persoonlijke competenties

  • Microsoft Office Tools bevatten geen geheimen voor jou. Enige ervaring met Webtools is meegenomen
  • Kennis van een of meerdere documentbeheersystemen is wenselijk.
  • Je bent klantgericht, communicatief, nauwkeurig en resultaatgericht
  • Je hebt een uitstekend gevoel voor organisatie en coördinatie
  • Als teamplayer kan je tevens zelfstandig werken
  • Je hebt een grondige kennis van het Engels en het Nederlands
  • Je bent gemotiveerd om alle aspecten van de functie onder de knie te krijgen

Wat bieden wij?

Een vaste functie in een professionele en stimulerende omgeving in de ruimtevaartsector met een aantrekkelijk loonpakket en interessante benefits.

Twijfel niet en stuur je CV en motivatiebrief naar hrm@antwerpspace.be